Основним завданням вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка» є формування системи теоретичних знань та практичних умінь, необхідних для виконання функціональних обов’язків вчителя, викладача, педагога; розкриття становлення і розвитку педагогічної науки, її основних категорій, системи педагогічних наук та зв’язку педагогіки з іншими науками; опанування студентами знаннями про різні форми, методи, засоби навчання і виховання; формування основ педагогічного мислення, здатності осмислювати і аналізувати навчально-виховні і проблемні педагогічні ситуацій у сім’ї, колективі; формування готовності до педагогічної праці на гностичному, комунікативному, операційному рівнях; формування відповідального, творчого ставлення до педагогічної діяльності; розвиток у  студентів практичних вмінь, що забезпечують творчість та ініціативу в різних видах діяльності; формування свідомого ставлення до сутності та соціального значення педагогічної діяльності; ормування творчої всебічно розвиненої особистості студента – майбутнього педагога

Формування знань про специфіку історико-літературної процессу , сутність літературно-художніх напрямків і художніх методів, особливості літературних творів.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Історія зарубіжної літератури» є:

 - вивчення специфіки літературного процесу;

- характеристика основних літературно-художніх напрямків і  художніх  методів;

- аналіз етапів творчості найвідоміших письменників окресленого періоду;

- вироблення навичок аналізу художніх творів, у яких найповніше відбилися основні тенденції літературного процесу.